torstai 3. maaliskuuta 2011

I should have caught a ride on a Brooklyn train.

Olen kuluttanut lomaani enemmän tai vähemmän järkevästi siivoillen, dataillen ja pelaten xboxia (?!?). Kaikki mitä rakastin-blogi kuuluu tällä hetkellä suosikkeihini ja olen monesti saanut täällä yksin hymyillä. Joko olen löytänyt uuden hyvän biisin (Josh Rousen Rise) tai muuten vain hauskan päivityksen. Ihmettelin kovasti ikuisen sunnuntain maa - postausta ennen kuin vasta lomalla ollessani olen huomannut että viikko tuntuu pysähtyneen ja olo on kuin olisi sunnuntai. Olen vain raahustanut kotivaatteissa, siivoillut sieltä-täältä-tuolta ja kuunnellut rise biisiä repeatilla kahvia siemaillen. En tiedä nautinko vai inhoanko tätä sunnuntaifiilistä. Lomasuunnitelmat ovat valuneet viemäriin ja tilalle tulleet extempore menot kaupungille tai rinkelikahvit ystävän ja youtuben kera. Tavallaan ärsyttää, etten ole mitään saanut aikaan mutta toisaalta on kiva tuudittautua lomafiilikseen ja tehdä mitä fiilis tuo tullessaan. Sitä paitsi minulla on ollut todella hauskaa.
Eikös se ole tärkeämpää kuin  todo-listat?



ps. Siivotessani löysin vanhemmilta saadun ylioppilaskortin ja sehän kovasti itketti. Minulla on ikävä teitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti